"המדריך" לפתרון חדר בפחות מ-60 דקות

המדריך לפתור חדר בריחה בפחות מ- 60 דקות

הביקור הראשון בחדר בריחה הוא בהחלט מרגש! אין לכם שום מושג מה מצפה לכם, בעודכם מנסים לתפוס את הרעיון של המשימות שבהן אתם עלולים להיתקל מאחורי דלת חדר הבריחה. בטח קראתם כבר סיקורים על חדר הבריחה, אבל הם לא בדיוק עוזרים, כי הם נמנעים מספוילרים. אבל אין מה לדאוג.
הינה מדריך קצר על סוגי המשימות שאתם יכולים לצפות להן בחדרי בריחה בישראל ובעולם.

חדרי בריחה מציעים מגוון רחב של משימות. חלק מהמשימות דורשות חיפושים נרחבים, בעוד שאחרות דורשות פעילות פיזית, או שימוש בלוגיקה פשוטה. אל תלחצו. ידע אנציקלופדי ואינטליגנציה יוצאת מן הכלל אינם קריטיים.

בשדה הקרב שהוא חדר הבריחה, אתם צריכים משהו יותר שימושי. יתכן בהחלט שתיתקלו בחידות מחשבה שיגרמו לשיעורי מתמטיקה, גאוגרפיה, ופיזיקה מבית הספר לחזור אליכם. נראה לכם שאתם זוכרים מתמטיקה פשוטה? אולי הגיע הזמן לחזור על ספרות רומיות ועל פתרון בעיות מתמטיות פשוטות...


אתם כבר יודעים שצריך קבוצה (או לפחות חבר אחד) כדי ללכת לחדר בריחה. למרות שלמצוא חברים ללכת איתם זה דיי קל, זה קצת יותר מורכב לדעת מראש האם חבריכם יוכלו להשתמש בידע שלהם בחדר נעול כדי לפתור משימות.
בעוד שאחד מחבריכם עובד על בעיה מתמטית "מורכבת", החבר הקשוב ובעל תשומת הלב הרבה ביותר לפרטים קטנים צריך לבחון את החדר, תוך כדי שהוא שם לב לכל פינה. חידות, סודות, ורמזים יכולים להסתתר בכל מקום, אפילו במקומות שבהם האדם ההגיוני ביותר לא יעז להסתכל. אל תתביישו, חזרו לילדותכם, חקרו, והתירו את כל הקשרים. אבל כמו כן, חשוב גם להיות הגיוניים ולא להזיק לאבזור בחדר.


מעצבי חדרי בריחה הכינו גם משימות שלא ניתן לפתור בעזרת רק אדם אחד. ישנן משימות אשר בהן עבודת צוות היא קריטית. אז קדימה, צוות, שלבו כוחות! לפעמים דרושים זוגות של ידיים או רגליים. אתם גם עלולים להיתקל במכשולים אשר בהם תצטרכו להפגין את הזריזות שלכם, אם כי, אף אחד לא מצפה שתהיו שוברי שיאים אתלטיים.


ולסיכום, אל תדפקו את הראש בקיר בעודכם פותרים את החידות. במקום זאת, זהו את הבעיה ובחנו את כל האפשרויות הקיימות לפני בחירת הפתרון המתאים ביותר.

לקבלת עצות נוספות בכתבה "איך לפתור את חדר הבריחה הראשון שלכם בקלות".
מגוון החידות והמשימות עובר את גבולות הדמיון אפילו של השחקנים המנוסים ביותר. כך שהעצה הטובה ביותר היא למצוא קבוצה, ולהזמין חדר בריחה עכשיו!

קטגוריה: טיפים לחדרי בריחה
מאמרים אחרים