info

בואו לעבוד ברשת חדרי הבריחה הגדולה בישראל! רוצים לגרום לאנשים לשמוח, לפחד, לצחוק ולהנות מכל רגע? אנחנו מחפשת מפעילי משחק למבחר סניפים

טיפים לפתרון חדר הבריחה הראשון שלכם

טיפים לפתרון חדר הבריחה הראשון שלכם

קבעתם תאריך עבור חדר הבריחה הראשון שלכם עם החברים? מתרגשים, אולי אפילו קצת יותר מדי? ובכן, הינה כמה טיפים שאנחנו חושבים שיעזרו לאלו שהולכים לחדר הבריחה הראשון שלהם.

תקשרו עם חבריכם

ברגע שנכנסתם לחדר, וודאו שאתם מתקשרים. מצאתם חפץ שנראה לכם שקשור בפתרון החידה? ספרו לחברים (במיוחד אם זה משהו שכולם עסוקים בלחפש). אל תמלמלו לעצמכם. עדיף שתהיו קולניים ותצעקו. תקשורת ברורה ומהירה יכולה לחסוך לכם הרבה מאוד זמן.

העבירו את המלח

אם אתם מוצאים את עצמכם בוהים בבעיה מתמטית או חידה במשך יותר מדי זמן, אולי כדאי שתעבירו אותה לחברים שלכם. זכרו, יכול להיות שאחד מכם יוכל לפתור את החידה במקום. כך שאם נתקלתם במבוא סתום, העבירו את החידה למישהו אחר והחליפו משימות בין חברים.

התפזרו בחדר

אל תעבדו על אותה חידה עם כל הצוות. עדיף להתפצל לזוגות וקבוצות קטנות יותר כדי לסרוק את החדר טוב יותר. לקבוצה שלכם יהיה יותר סיכוי לצאת מהחדר עם כל החברים פותרים חידות שונות בו זמנית.

חפשו בכל מקום

עם כמה שזה נשמע באנלי, וודאו שאתם מחפשים בכל מקום, גם כאלו שתופסים את תשומת הלב מיד, וגם אלו שלא. בחנו כל פינה של החדר עבור חפצים סודיים, מפתחות, מנעולים, וכו'. לעולם לא תדעו באיזה שלב במהלך "מבצע החיפוש" שלכם תיתקלו במפתח לפתרון החידה הגדולה.

אל תפסלו רעיונות מטורפים

אף פעם אל תפסלו רעיונות רק בגלל שהם נשמעים... טוב, איך לומר בעדינות, מגוחכים. במקום זאת, תנו לבנאדם שחשב על הרעיון הזדמנות ליישם את הרעיון. ואם זה יעבוד? גם אם לא, זה יכול להוביל אתכם לרעיון יותר הגיוני, או אולי אפילו מטורף יותר. אבל, זכרו לא לגרום נזק לחדר. מה שמוביל אותנו לטיפ הבא.

הישמעו למפעיל המשחק והיצמדו לחוקים

מפעיל המשחק ייתן לכם הרבה מידע שימושי, למשל, סוג הדברים שאתם צריכים לחפש ומה מותר לעשות בחדר. הימנעות מלעשות דברים שאסורים על-פי כללי החדר תהיה שימושית בחשיבה על אסטרטגיית הבריחה. המנחה עשוי גם לשחרר 'בטעות' רמזים או טיפים שיעזרו לכם.

אל תדפקו את הראש בריק

אם הצוות שלכם תקוע ואין לכם רעיונות, עדיף לבקש רמז. לבקש עזרה זה בסדר, אז אל תתעלמו מאפשרות זו. עדיף להשתמש ברמז או שתיים מאשר לעמוד במבוא סתום במשך 40 דקות, לא? יתרה על כך, חדרי בריחה רבים מאפשרים שימוש ברמז או שתיים ללא פגיעה בסטטוס או זמן הבריחה שלכם – רק וודאו שבדקתם את מגבלת הרמזים 'החינמיים' שלכם.

הישארו חיוביים ואל תכנסו לפאניקה

חדרי בריחה הם קשים לפתרון. זה דיי כל הקטע מאחוריהם. הם היו כאלה מההתחלה. האם תרגישו גאים בעצמכם על זה שפתרתם חידה קלה? אתם בטח תשתעממו. ככה שלהפסיד זה לא כ"כ נורא. יותר מבאס לשמוע שהמפעיל אומר לכם שהייתם שניות מלמצוא את הפתרון ולברוח מהחדר. למרבה המזל, רוב המפעילים נותנים לדקה או שתיים להחליק, אם הייתם רק צעד אחד מהניצחון.

אל תריבו אחד עם השני

חדר בריחה הוא לא מקום "ליישור קו" במערכות יחסים, אז אל תבזבזו את זמנכם על לבחור צדדים או הקמת בריתות. במקום זאת, נצלו את הזמן בחוכמה כדי למצוא את הדרך החוצה מהחדר. זכרו שלכם ולחבריכם יש משימה משותפת ואתם לא מתחרים ביניכם.

אל תבזבזו את הזמן על חשיבת-יתר

זה אמנם נשמע קשה, אבל נסו לא לחשוב יותר מידי על הכול מהדקה שנכנסתם לחדר. אל תרשמו ואל תשוו את כל הסימולים המוזרים שאתם רואים בכל עמוד ועמוד של הספרים הישנים שמצאתם בערימה על המדף. שבירה של ריהוט, הריסה של תפאורה, ולצאת מגדרכם כדי לטפס על התקרה הם לא רעיונות טובים. אל תשכחו את ההיגיון הפשוט שלכם.

התלבשו בהתאם

זכרו שחדרי בריחה עשויים לכלול מכשולים ופעילויות פיזיות: זחילה, קפיצה, וכו'. וודאו שאתם לבושים בצורה שנוחה לכם.

דייט ראשון בחדר בריחה

רוב הסיכויים שחדר בריחה בתור דייט ראשון הוא רעיון לא הכי טוב לחלק מהזוגות שנפגשים לראשונה. הסביבה במהלך האתגר עשויה להיות מעט מלחיצה עבור שני אנשים שמנסים להכיר אחד את השני טוב יותר. בחדר בריחה יש סיכון שכל הדברים שאתם רוצים שידעו עליכם רק אחרי מספר "חודשי החסד" הראשונים יצאו כבר בשעה הראשונה... , כך שבחרו בחוכמה. אבל, אם נפגשתם דרך פורום חדרי בריחה בפייסבוק, למשל, זה יכול להיות דווקא רעיון מעולה לחקור חדר בריחה חדש ומגניב יחד.

קטגוריה: טיפים לחדרי בריחה
מאמרים אחרים