רוצים לבנות צוות מנצח? הכניסו אותו לחדר בריחה

גיבוש צוות עובדים

חדרי בריחה נמנים בין המשחקים הנבחרים ביותר שחברות משתמשות בהן לצורך בניית צוות מגובש. 

עובדים יפתחו מיומנויות עבודת צוות בקלות אחרי שייחשפו לתנאים כמו שישנם בחדרי בריחה. החדרים מצריכים אותם לפתח עבודת צוות שבה כל אחד נדרש לתרום לטובת הצלחת הכלל של הצוות בבריחה מהחדר. זה אחד המקומות הטובים ביותר ללכת אליהם עם הקולגות שלכם כדי ללמוד לתקשר ולהכיר אותם טוב יותר. חברות רבות שלקחו את העובדים לחדרי בריחה הצליחו בגדול עם זה, בזכות האינטראקציה ועבודת הצוות שהעובדים פיתחו.

חדרי בריחה מפתחים כיבוד לתרומה אישית

כל שחקן נדרש להביא אתו מיומנויות שיעזרו בפתרון הבעיה. זה גורם לכל עובד לתת כבוד לתרומה שהאחר עושה. זהו היבט נהדר שמומלץ לפתח בקרב עובדים בכל ארגון על מנת ליעל את עבודת הצוות שלהם.

 

לחץ של זמן  גורם לאחווה בתוך חדרי בריחה 

הלחץ שמופעל על הצוותים בכדי לברוח מהחדר גורם למשתתפים לחזק את היחסים הנחוצים ביניהם. גם אם מדובר בעובדים שהיחסים ביניהם דלים או טעונים שיפור כשהם במקום העבודה, המשחק והלחץ ידרוש מכל חבר צוות לתרום למאמץ קבוצתי בכדי שכולם יוכלו לצאת מהחדר. הלחץ הינו היבט מצוין בשביל לעודד אנשים לעבוד יחדיו.

 

משחקי בריחה מגלים סגנונות תקשורת

אנשים ידרשו לתקשר בינם בדרכים שונות כשימצאו את עצמם בחדר בריחה,  דרכי תקשורת שעשויים להיות קשים לפיתוח במקומות אחרים. 
מיומנות זו תתפתח לרמה שתוכל להיות מיושמת בכל תחומי העבודה האחרים של הארגון. היבט זה משחק תפקיד חשוב בעזרה לארגון בכדי לעלות לגבהים חדשים. השיעור שילמדו בחדר הבריחה יוכלו להיות מיושמים בפגישות ובעבודה השוטפת.

 

 

מעודדים עובדים להקשיב אחד לשני

כדי שיוכלו המשתתפים להיחלץ מהחדר בהצלחה, הם צריכים לתקשר אחד עם השני בצורה טובה. כמו כן, הם צריכים להקשיב לדעות אחד של השני. זהו היבט נהדר של המשחק שיעזור לעובדים להצליח בכל דבר שהם עושים. ישנם עובדים שלא יקשיבו אחד לשני במצב אחר - עובדים אלו ילמדו את היכולת הזו במהירות אחרי שיכנסו לחדר הבריחה.

 

גורמים לצוות להכיר בתרומה של כל חבריה

כל חבר צוות יתרום להצלחת הכלל במהלך ניסיון הבריחה. זה יהיה רגע אדיר עבור עובדים שאינם מכירים בתרומות של אחרים בכך שילמדו שבדיוק תרומות אלו הן שהכרחיות למען ההצלחה של כלל הצוות.

 

 

עכשיו מה שנשאר לכם הוא רק להזמין חדר בריחה ולהתחיל את הגיבוש בחברה שלכם! להזמנות

קטגוריה: כל הכתבות והמאמרים
מאמרים אחרים