info

לקוחות יקרים, בגלל עומס לקוחות חריג באתר שלנו בשעות אלה יתכנו בעיות בביצוע הזמנה דרך האתר. אם נתקלתם בבעיה נשמח לסייע לכם בטלפון.

הפסיכולוגיה מאחורי חדרי בריחה

מדוע הולכים לחדרי בריחה

נכון להיום, ישנם יותר מ-2,800 חדרי בריחה בכל העולם, ועוד חדרי בריחה חדשים צצים בכל יום בארץ. 
המספרים בישראל מדברים (נכון לכתיבת מאמר זה) על כ- 300 חדרים.

מה הופך אותם לכל-כך פופולריים? טוב, התשובה היא דיי ברורה מאליו...

רובנו מנהלים אורח חיים מלא בעיסוקים שונים, מתקשים למצוא זמן לעבודה, לימודים, טיפול בילדים, וכדומה. לכל אחד מאתנו יש אמתחת מלאה במטלות שאנו צריכים להתמודד איתן מדי יום. 
חדרי בריחה, לעומת זאת, מאפשרים לנו להתרחק מהשגרה היומיומית שלנו, ולחוות איך זה להיות מישהו אחר – דמות בסרט או ספר, למשל. 

המשחק נמשך לרוב עד כשעה, אך החוויה הייחודית והסוחפת של חדרי הבריחה מכניסה אנשים למציאות אחרת לחלוטין. בין אם אתם בורחים מבית כלא שמור, מחפשים רוצח סדרתי או כסף שמוחבא בכספת ואף מנסים להתקבל לגוף מודיעין גדול, מדובר בסופו של דבר בחוויה אמינה ויוצאת מן הכלל שבהחלט מוסיפה קצת טעם לחיים.

חדרי בריחה הם הרבה יותר ממשחקי מחשב פשוטים, שמתרחשים בתוך מציאות מדומה. במקום לבהות במסך מחשב, אנחנו למעשה באמת עושים משהו פיזי ולוקחים חלק במטלות מאתגרות תבונתית או גופנית.

סיבה נוספת לפופולריות של חדרי הבריחה היא אהבתנו הבלתי-נדלית למשחקים. 
הפעולה לשחק במשחק ולנצח מלווה בתחושת תגמול והישגיות. קחו ספורט כדוגמה. השאיפה לניצחון היא חלק מן הטבע האנושי. אנחנו נהנים מאהדה ותגמול על מעשינו.

חדרי בריחה גם מספקים את היצר האנושי של הסקרנות. אנו נולדים סקרנים, וזה בדם שלנו לגלות ולפתור תעלומות. אחרי פתרון הבעיה, אנחנו מרגישים טוב עם עצמנו. לכן, אין זה מפתיע מדוע רבים הופכים ל"מכורי" חדרי בריחה וחוזרים לפתור עוד ועוד תעלומות.

חדרי בריחה מאפשרים לנו להרגיש חשובים וחלק מצוות. 
עבודת צוות, תחושת ביטחון, ותעלומות בלתי-פתורות הם חלק מהדברים שמושכים אנשים לפעולה יומיומית ועשייה. 
חדרי בריחה טובים לכולם, ללא קשר למין, גיל, או רקע, והם אינם דורשים ידע או התמחות מסוימת.

מעוניינים לשריין חדר- הזמינו עכשיו

קטגוריה: חדרי בריחה מומלצים בעולם
מאמרים אחרים