info

בואו לעבוד ברשת חדרי הבריחה הגדולה בישראל! רוצים לגרום לאנשים לשמוח, לפחד, לצחוק ולהנות מכל רגע? אנחנו מחפשת מפעילי משחק למבחר סניפים

שלא יעבדו עליכם - ככה בוחרים חדר בריחה

כיצד לבחור חדר בריחה

עדכוני החדשות ברשתות החברתיות שלכם מלאים בתמונות של חברים מאושרים שהצליחות לפצח חדר בריחה? נשמע מוכר! הגיע הזמן שתראו להם למה אתם מסוגלים!
השאלה היא: איך לבחור את חדר הבריחה הטוב ביותר מתוך מגוון כה רב של הצעות?

1. עם מי אתם מתכננים ללכת?

קודם כל, אתם צריכים להחליט כמה מחבריכם או קרוביכם יהיו מוכנים לעזור לכם למצוא את דרככם החוצה מחדר בריחה. זה בהחלט אפשרי לנצח תוך היעזרות רק בחבר הכי טוב שלכם, כל עוד אתם מעריכים נכון את הכוחות שלכם ומצליחים להסתדר תוך שעה.

חדרי בריחה מסוימים מותאמים לקבוצות של 2-7 אנשים, בעוד שאחרים (או בשמם "חדרים כפולים"- אותו החדר רק משוכפל וניתן לשחק בו באותו הזמן כמות גדולה של שחקנים וכך להתחרות בניהם וכדו') מארחים קבוצות של עד 20 אנשים (אפשרות מושלמת למסיבת סיום תואר\לימודים או אירוע חברה).

לכן, מומלץ לוודא עבור כמה אנשים מותאם חדר כזה או אחר לפני שאתם מזמינים אותו. דרישה זו היא חשובה, כי אם תהיו יותר מידי אנשים, אתם עלולים לפתור את הכול מהר מדי, והחדר לא ירגיש מאתגר מספיק או שיהיה צפוף מידי וכל חווית החדר תעלם לכם. ומנגד, אם תהיו מעט מדי אנשים, יתכן ותתקשו לפתור את כל החידות או שחידות יותר "קבוצתיות" יהיו פחות מותאמות עבורכם.

2. רמת קושי

ללא ספק, שחקנים מנוסים בוחרים חדרים מאתגרים יותר, כדי להתפלפל על חידות מורכבות עד הרגע האחרון. אולם, למתחילים מומלץ לשים לב לרמת הקושי בעת בחירת ההרפתקה שלהם, אחרת יגמרו במבוי סתום או שהמפעיל שלהם יעזור להם לעיתים קרובות יותר, ויעזבו את החדר עם תחושה מרירה. אנו ממליצים למתחילים לבחור ברמה "קלה" תחילה. אחרי שהייתם בכמה חדרי בריחה, תוכלו לעבור לרמות "בינוני" ו"קשה".

3. מיקום חדר הבריחה

המיקום חשוב גם הוא. מאחר ורוב חדרי הבריחה נמצאים במרכזים עירוניים, מומלץ לברר על הסדרי חניה (בחינם/ בתשלום) בסביבה הקרובה לפני שאתם מזמינים חדר. כמו כן, ישנם חדרים שמספקים חניה חינם ללקוחותיהם.

4. הזמנת חדר בריחה

זה אמור להיות מובן מאליו שכדאי שתזמינו את חדר הבריחה שלכם מראש. ערבי חמישי וסופי שבוע הם ללא ספק זמני הבילוי המועדפים. חוץ מזה, אם אתם רוצים להשתתף במשחק הרפתקאות רק עם חבריכם בחדר כפול לדוגמא, אז כדאי לכם להזמין את כל חלון הזמן שאתם מתכננים להיות במקום. כלל זה בדרך-כלל חל על חדרי בריחה שיכולים לארח מעל 6-7 שחקנים. למזלכם, חדרי בריחה מארחים הרפתקנים גם במהלך היום, מה שמהווה יתרון גדול עבור סטודנטים ואנשים בעלי שעות עבודה דינמיות.

5. נושא

כמו שאתם בוודאי יודעים, יש מאות נושאים ותסריטים שונים לחדרי בריחה. בין אם זה בתי חולים, מלונות ומוטלים, בתי כלא, או מעבדות סודיות ותחנות חלל, כולם יהיו מעניינים ומהפנטים! יותר מכך, חלק מחדרי הבריחה משחזרים את האווירה של סרטים וספרים ידועים. לכן, עדיף להתייעץ עם החברים לפני שבוחרים חדר בריחה, כי אולי חלק מהם חובבי סרטי אימה או סיפורי בלשים.

6. סוגי חדר בריחה

לפני שאתם מזמינים חדר בריחה, אנחנו ממליצים שתענו לעצמכם על השאלות הבאות:

  • האם אתם מעוניינים בחדר בריחה המבוסס על ספר\סרט מסוים?
  • האם אתם רוצים לפתור חידות אחרות, מלבד חיפוש הדרך החוצה?
  • האם אתם מחפשים חדרי בריחה שיכולים להכיל קבוצות גדולות של מעל 6 שחקנים?

משחקי בריחה יכולים להיות מבוססים על משחקי מחשב, סרטים, או ספרים פופולריים, או פשוט בעלי תסריט ייחודי. ישנם כמה סוגים של חדרי בריחה, כגון חדרי בריחה קלאסיים על סרטים ידועים כגון "טיטאניק" או משחקי פעולה בסגנון תוכניות טלוויזיה מוכרות כגון "משחקי הכס" או "נמלטים" ,חדרים מפחידים כמו "הוטל קליפורניה" או "פעילות על טבעית", או בריחות מציאותיות עד כמה שרוצים לדמיין  כמו "שוד המאה" או "מיונים למוסד". דוגמאות לנושאי חדרי בריחה נפוצים הם בריחה מבית כלא, מעשי שוד, או מקרי בלשים\רצח קיימים ברשת אסקייפרום.
לכן, וודאו שאתם שוקלים את סוג חדר הבריחה הרצוי לפני שאתם משריינים לכם חדר באתר.

7. בדקו עם חברים ובחרו חכם

אם אתם מכירים חברים שכבר היו בחדר בריחה כלשהו, שאלו אותם אם הם היו ממליצים לבקר בו. האפשרות הטובה ביותר היא תמיד לבחור חדר בריחה שמנוהל על-ידי רשת חדרים או פשוט מקצוענים שיודעים את העבודה שלהם, כי חדר בריחה עשוי בצורה לא טובה עלול להרוס את כל החוויה ואף להביא אתכם להחלטה שחדר בריחה זה לא משהו מגניב ולא מובן על מה כל המהומה. 


עכשיו אתם כבר מוכנים לבחור את חדר הבריחה הטוב ביותר עבורכם! בהצלחה!

להזמנת חדר- לחצו כאן

קטגוריה: טיפים לחדרי בריחה
מאמרים אחרים