info

בואו לעבוד ברשת חדרי הבריחה הגדולה בישראל! רוצים לגרום לאנשים לשמוח, לפחד, לצחוק ולהנות מכל רגע? אנחנו מחפשת מפעילי משחק למבחר סניפים

7 פרצופים שבוודאות תעשו תוך כדי משחק בחדר בריחה

פרצופים בחדר בריחה

1. אההההההה כל כך מתרגש!!!!!
האדרנלין זורם, ואתם נעולים על לקבוע שיא! אתם והקבוצה שלכם הם הטובים ביותר, ואתם לא יכולים לחכות עד שתתחילו. ברגע שאתם נכנסים לחדר, אתם אפילו יותר מתרגשים, ואתם מתחילים לסרוק את החדר עבור רמזים. עכשיו אתם רק צריכים להתחיל! "הפרצוף המחייך שלא מבין למה בעצם אתה מחייך".

2. עיקום גבה
אחרי שהמדריך עוזב אתכם לחיפושיכם, אתם מיד שמים את כובע הבלשים שלכם ומחפשים בכל פינה ומתחת לכל חפץ בחדר. רק שאתם לא ממש יודעים מה אתם מחפשים. אתם מעקמים גבה, מחליפים מבטים מבולבלים, והטונים של השיחות ביניכם לבין החברים עולים.

3. יו , איזה מזל שאתה פה איתנו
בשביל מה יש לכם צוות מנתח! מישהו בקבוצה שלכם מצליח לפענח רמז ששברתם אתו את הראש כאילו הוא כתוב בשפה זרה. אתם הופכים לרגע ל'אמא גאה' בעודם עוזרים לכם לעבור לחידה הבאה. "פרצוף הגאווה של הורה מסתמן באוויר"

4. תן לי רמז!!!
אתם לא מצליחים לפצח את החידה וגם לא חברי הקבוצה שלכם, ואין לכם מושג מה לעשות הלאה. מבקשים רמז! ברגע שהרמז הזה יופיע על המסך, אתם בטוח תחזרו למסלול. פרצוף "אהההה, איך לא ראיתי, זה היה מול העיניים שלי"

5. אולי לא הבנתי נכון??
עכשיו, קיבלתם את הרמז, אבל אין לכם שמץ של מושג מה הוא אומר. אבל זה בסדר! קחו צעד אחורה מתוך הבלבול שלכם ותחשבו רגע. זכרו, הצוות שלכם איתכם בשביל לעזור לכם. "הפרצוף של "מישהו בטח יודע איך פותרים את זה..."

6. אני כזה גאון
ועכשיו, פיצחתם את זה! אתם באטרף נגד השעון ולברוח מהחדר, והאדרנלין זורם אפילו מהר יותר מקודם! אתם צועקים פלט לא ברור של מידע בעודכם רצים עם חברי הקבוצה החוצה. "פה מגיע הפרצוף של "אני גאון!!! תמיד ידעתי שאני גאון!!!!"

7. הצלחנו בטוח בפחות מ-60 דקות!!!
כן! הצלחתם! כל הבלבול הזה, העבודה הקשה, וההתרגשות השתלמו! צלמו תמונה, קנו חולצה, ושבו קצת. ואז, חזרו על הכול שוב בעוד משחק באמצעות הזמנה כאן! זהו, "פה זה הפרצוף של המנצח שמבין שזה היה מה זה פשוט ובחדר הבא, אתה עובר אותו אפילו לבד"

בכל מקרה אם תרצו להזמין לכם חדר ולראות אם הפרצופים אכן קיימים- אתם מוזמנים כבר להזמין עכשיו באתר

קטגוריה: מאמרי דעה של מפעילי הרשת
מאמרים אחרים